• Szukasz pracy w kraju lub za granicą?

    Znajdź swoją wymarzoną pracę i realizuj marzenia!

    Sprawdź ogłoszenia
  • Szukasz podwykonawcy budowlanego?

    Zapraszamy do kontaktu. Współpracujemy z ponad setką profesjonalistów gotowych do podjęcia Twojego zadania.

    Jestem zainteresowany
  • Szukasz pracy w branży budowlanej?

    Jesteśmy wiodącym pracodawcą na rynku europejskim już od ponad 11 lat.

    Jestem zainteresowany

Specjalista ds. Marketingu Rowerowego

Zapraszamy do kontaktu:

Złóż CV

Dynamicznie rozwijająca się firma w branży rowerowej, poszukuje kreatywnego i zaangażowanego Specjalisty ds. Marketingu Rowerowego. Jesteśmy wypożyczalnią, sklepem oraz wyłącznym dystrybutorem marki Stromer w Polsce. Szukamy osoby, która pomoże nam rozwijać naszą markę i dotrzeć z naszą ofertą do szerszego grona klientów.

Co oferujemy:

  • Możliwość pracy w młodym, dynamicznym zespole.
  • Ścieżkę rozwoju zawodowego w branży rowerowej.
  • Udział w ciekawych i innowacyjnych projektach marketingowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, komunikacja, zarządzanie).
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, szczególnie w branży rowerowej lub sportowej.
  • Znajomość narzędzi i strategii marketingu cyfrowego, w tym SEO/SEM, marketingu w mediach społecznościowych i email marketingu.
  • Umiejętność tworzenia angażujących treści marketingowych.
  • Znajomość trendów w branży rowerowej oraz zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
  • Kreatywność, inicjatywa i orientacja na wyniki.

Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie w pracy z gwarancjami produktów i usług.
  • Znajomość narzędzi analitycznych oraz umiejętność analizy danych rynkowych.

Twoje zadania:

  • Opracowywanie i realizacja strategii marketingowych dla naszych produktów i usług.
  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych i innych kanałach cyfrowych.
  • Tworzenie treści marketingowych i promocyjnych.
  • Monitorowanie i analiza efektywności działań marketingowych.
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności działań marketingowych.
  • Zajmowanie się zwrotami, reklamacjami

 

Ostatnie wiadomości