Specjalista ds. administracji wspólnot mieszkaniowych
Miejsce pracy: Mysłakowice (obok Jeleniej Góry)
Zakres obowiązków:
- Rozliczanie bieżących oraz rocznych rozliczeń finansowych nieruchomości
- Prowadzenie rachunku bankowego wspólnoty mieszkaniowej
- Prowadzenie bieżącej windykacji należności
- Sporządzanie, drukowanie i wysyłanie do właścicieli, najemców wezwań, zawiadomień i dokumentów
- Ścisła współpraca z działem księgowym
- Kontakt z najemcami i właścicielami nieruchomości
- Współpraca z administratorami budynków oraz instytucjami zewnętrznymi
Oczekiwania:
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel)
- Pozytywnego nastawienia, umiejętności pracy w zespole
- Terminowości, sumienności i dokładności
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie, zależne od twoich umiejętności
- Długoterminową współpracę, zatrudnienie na podstawie umowę o pracę, bezpośrednio w firmie naszego klienta
- Komfortowe, nowoczesne biuro i niezbędne narzędzia do pracy
- Dofinansowanie dojazdów
- Możliwość rozwoju i uczestnictwo w szkoleniach